GRATIS VERZENDEN VANAF € 75,00 (NL, BE, DE)

Retourneren

HERROEPINGSRECHT

Mocht je je bedenken over je aankoop dan kun je van de koop afzien. Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat je het laatste product van je bestelling hebt ontvangen. Om af te zien van je koop moet je Key to Blossom op de hoogte stellen dat je je herroept. Het snelste is om direct contact met ons op te nemen bijvoorbeeld via de e-mail op info@keytoblossom.nl. We helpen je daar graag verder!

GEVOLGEN VAN HERROEPING

Op de dag dat je ons hebt laten weten dat je je herroept, beginnen de 14 dagen waarin je de tijd hebt om je aankoop aan ons te retourneren. Key to Blossom vergoedt de betalingen na binnenkomst van de aankoop, inclusief eventuele verzendkosten door Key to Blossom in rekening gebracht voor het geretourneerde product (alleen als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je ons de herroeping hebt gemeld. Tenzij Key to Blossom aanbiedt het product zelf af te halen, mag zij wachten met terugbetalen tot zij het product heeft ontvangen of tot je aantoont dat je het product hebt teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Key to Blossom gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat jij hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor je. Als je hebt gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Key to Blossom de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Raadpleeg ook onze algemene voorwaarden voor meer informatie en onze producten die uitgesloten zijn van herroeping bij artikel 10.

WAT TE DOEN IN DE VOLGENDE SITUATIES?

  • Je hebt helaas een verkeerd artikel besteld en wilt dit ruilen. Bestel eenvoudigweg het door jou wel gewenste product in onze webshop en stuur het verkeerde artikel welke je hebt besteld retour. Je kunt daarvoor onze retourprocedure hanteren.
  • Je hebt een verkeerd artikel ontvangen of je ontvangen bestelling is niet compleet. Controleer na ontvangst altijd of je zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kun je dit melden bij via info@keytoblossom.nl. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk wordt hersteld.
  • Je hebt een defect artikel ontvangen. Als je een defect artikel hebt ontvangen, neem dan contact op via info@keytoblossom.nl.

RETOURPROCEDURE

Voor een retourzending kun je de volgende procedure hanteren:

  • Herroep je binnen 14 dagen na ontvangst van het laatste product van je aankoop door ons op de hoogte te stellen middels het retourformulier of via een email naar info@keytoblossom.nl.
  • De aankoop dient daarna zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na de melding teruggestuurd te worden naar: Key to Blossom t.a.v. RETOUR, Gudumholm 36, 2133 HH Hoofddorp

Denk ook om het volgende:

  • Het product dient in de zo oorspronkelijk mogelijke staat van verpakking en onbeschadigd teruggestuurd te worden.
  • Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de verpakking van het product.
  • Verpak de retourartikelen in een om doos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd te worden toegestuurd.
  • De koper draagt de kosten en het risico voor de retourzending.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@keytoblossom.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consument/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.